Hírek

23
február
2018

JÖN A HIDEG!!! SZÜKSÉG ESETÉN HÍVJA AZ ORSZÁGOS DISZPÉCSER SZOLGÁLATOT

Milyen esetekben hívjuk a Diszpécser Szolgálatot?


• ha életveszély, vagy annak gyanúja áll fenn (nedves ruházat, földön fekszik takaró és alatta lévő karton polifoam nélkül, kihűlés, fagyás, kiszáradás), 
• ha az utcán lévő hajléktalan ember segítséget kér; de Ön nem tudja, milyen típusú segítségre lenne szüksége,
• információra, segítségre van szüksége mert Ön, családtagja, barátja, rokona, ismerőse hajléktalanná vált, vagy ennek veszélye fenyegeti,
• ha a környezetében élő fedél nélkül élő ember a szokásaitól eltérően viselkedik (nem kelt fel mikor szokott, egész nap fekszik),

Kérjük, amennyiben telefonál, az alábbiak szerint tegye meg a bejelentést:


1. Helyszín? (pontos cím, ennek hiányában a helyszín megközelíthetősége)
2. Mit tapasztalt? (földön fekszik, nem a megszokott módon viselkedik, erős fájdalomra panaszkodik stb.)
3. A bejelentett személy neme, kb. kora, amennyiben Önnek tudomása van róla, esetleg neve.
4. Ha megszólította a hajléktalan embert, kérjük, kérdezze meg, milyen segítségre van szüksége!
5. Amennyiben a helyszínen tud maradni, vagy vállalja, hogy a helyszín felkutatásában további információkat ad munkatársaink számára, az Ön neve és telefonszáma. (szükség lehet visszahívására, ha nehezen, vagy nem találjuk meg a helyszínt)
6. Kérjük, várjon a diszpécser esetleges kérdéseire (az információk pontosítása érdekében fontos), és csak ezután tegye le a telefonkagylót!


Milyen esetekben hívhatunk mentőt mentés céljából?

Minden esetben, amikor a beteg azonnali egészségügyi ellátásra szorul:

·         ha életveszély, vagy annak gyanúja áll fenn (eszméletlen állapot, bármilyen eredetű súlyos vérzés, stb.);

·         baleset, sérülés, bármilyen eredetű mérgezés esetén;

·         megindult szülés, illetve a fennálló terhesség alatt bekövetkező rendellenesség miatt;

·         ha erős fájdalom, vagy más riasztó panasz, illetve tünet észlelhető (pl. fulladásérzés, nehézlégzés, végtagbénulás, stb.);

·         ha olyan magatartászavart észlelünk, mely során a beteg saját maga, vagy mások életét veszélyezteti.

A mentők hívószáma az ország egész területén (minden vezetékes és mobil telefonról): 104



 REGIONÁLIS DISZPÉCSERSZOLGÁLATOK 
ELÉRHETŐSÉGÉRŐL

 

Intézmény

Ellátási terület

Telefonszám

Menhely Alapítvány

Diszpécser Szolgálat

Budapest

Budapest,

Pest megye

1/338-41-86/1

(Budapesten belül a pesti utcai bejelentések fogadása 0:00-24:00)


22
február
2017

Megváltozott nyitvatartási idő Veresegyházon

VERESEGYHÁZ KISTÉRSÉG ESÉLY SZOCIÁLIS ALAPELLÁTÁSI KÖZPONT

Nyitvatartásának megváltozása

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálatunk Veresegyház, Fő út 108. sz. alatti kihelyezett irodájának nyitva tartása 2017. április 01-től az alábbiak szerint megváltozik:

Hétfő: 08:00-18:00

Kedd: 08:00-16:30 (ügyfélfogadás nincs

Szerda: 08:00-16:30

Csütörtök: 08:16:30 (ügyfélfogadás nincs)

Péntek: 08:00-12:00

17
szeptember
2015

Megváltoztak telefonszámaink

MEGVÁLTOZTAK TELEFONSZÁMAINK


Tisztelt lakosok!


Tájékoztatom Önöket, hogy 2016. január 1-től intézményünk Erdőkertesi központjában megváltoztak telefonszámaink. 
Tel/Fax: 06-28-476-269


Intézményvezető: Nagyné Gódor Csilla: 06-70-931-0966
Szociális étkezés, házi segítségnyújtás, jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, hajléktalanok nappali melegedője szakmai vezető: Magyar Barbara: 06-70-931-0967


Családsegítő szolgálat: 06-70-338-5438
Gyermekjóléti szolgálat: 06-70-931-0959

                                                                  Nagyné Gódor Csilla
                                                                     intézményvezető

2. oldal / 2